غم دارمــــ..






































مخـاطبــ خـآصــ مـטּ H

♥تقدیم بهــ تنها بهانهــ زندگیمـ♥

 

قاصدک غم دارم

       غم آوارگی و در به دری

                 غم تنهایی و خون جگری

                             قاصدک وای به من ،همه از خویش مرا می رانند

                                                                   همه دیوانه و دیوانه تَرم می خوانند

                                                                     مادر من غم هاست

                                     مهد و گهواره ی من ماتم هاست

         قاصدک دریابم!روح من عصیان زده و طوفانیست

آسمان نگهم بارانیست

             قاصدک غم دارم

                           غم به اندازه سنگینی عالم دارم

                                                              قاصدک غم دارم

                                           غم من صحرا هاست

                                   افق تیره او ناپیداست

          قاصدک از این پس منم و تنهایی

و به تنهایی خود در هوس عیسایی

                 و به عیسایی خود منتظر معجزه ای غوغایی

                                          قاصدک زشتم من زشت چون چهره ی سنگ خارا

                                  زشت مانند زال دنیا

               قاصدک ،حال گریزش دارم

          می گریزم به جهانی که در آن پستی نیست

                                       پستی و مستی و بدمستی نیست!!!

                می گریزم به جهانی که مرا ناپیداس

     شاید آن نیز فقط یک رویاست!!!

ღ.. ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

و در تاريخ چهار شنبه 25 بهمن 1391 در ساعت 21:29 با دست خط : MEH.D

Ghasedak Theme